vrijdag 22 november 2013

Al meer dan 1400 leden bij SV-Rijen

22 november 2013

SeniorenVereniging Rijen blijft groeien. Het afgelopen jaar meldden zich 140 nieuwe leden bij de vereniging. Op de informatieochtend voor nieuwe leden kon voorzitter Carel Gorissen dan ook meedelen dat de 1400-grens is gepasseerd.

Omdat het 1400-ste lid niet aanwezig was, kreeg Els van Oosterhout, als 1401-ste lid, een bloemetje.

Els van Oosterhout, het 1401-ste lid van SV-Rijen, krijgt en bloemetje van de voorzitter.

Zoals vele anderen moest Els wel een drempel over om zich aan te melden. Want ook al heb je officieel de leeftijd bereikt waarop je lid kunt worden: je voelt je vaak nog niet ‘oud’ genoeg om voor een seniorenclub te kiezen. En als je, net als Els, nog op je kleinkinderen past, aan yoga doet en aan nordic walken, zwemt en lid bent van de EHBO-vereniging, dan heb je het druk genoeg. Toch heeft SV-Rijen ook aan actieve senioren veel te bieden. Zo starten er begin volgend jaar cursussen voor architectuur, beeldhouwen, kunst, conversatie Engels, creatief schrijven en schilderen met acryl. Aanmelden kan nog steeds. Ook onder de ‘vaste’ activiteiten is er voor elk wat wils. Check de website!