Pitch & Putt De Swing

Activiteit:
Pitch & Putt is een variant van het golfspel. Het de bedoeling dat een golfbal met een golfclub in een hole wordt gespeeld, maar de holes zijn korter en er worden maar twee clubs gebruikt, één om mee te pitchen en één om mee te putten.

Plaats:
De Leemput, Vijf Eiken 11, Rijen, tel. 0161 222 520

Tijd:
Clubspeeltijden in de zomer, vanaf 1 april: maandag, woensdag en vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur
Clubspeeltijden in de winter, vanaf 1 november: dinsdag en vrijdag van 13.30 tot 16.30 uur

Bestuur:

voorzitter: Marius Pruijsen
secretaris: Jopie Verhees
penningmeester: Ben Robbers
bestuurslid: Helma Snoeren (public relations) en Liza Nooten ( coördinatie activiteiten)

Contactpersoon:
Jopie Verhees (secretaris) tel. 06 57 12 37 95, e-mail

Deelname:
Om lid te worden van De Swing moet men lid zijn van SeniorenVereniging Rijen en dus ouder zijn dan 50 jaar. Ook KBO-leden van buiten Rijen zijn van harte welkom.

Kosten:
Contributie à €20,00 plus baan/materiaalgebruik à € 110,00 per jaar voor alleen de clubspeeltijden, of €160,00 per jaar om te kunnen spelen tijdens alle openingstijden van De Leemput.

(archieffoto)