Middagconcert in Den Bosch

zaterdag 13 mei 2023 - 12:30 tot 18:00

locatie: vertrek vanaf De Boodschap

Middagconcert in Provinciehuis in Den Bosch

Zaterdag 13 mei zijn wij uitgenodigd door Lionsclub Dongevallei om met de bus naar het concert in het Provinciehuis in Den Bosch te gaan.

Deze middag is bedoeld voor onze leden die graag een concert bezoeken, maar waar het door 'een beperking' niet meer mogelijk is.

Ga je graag mee, meld je dan aan bij de gastvrouwen/-heren van de Oase (tel: 0161 - 227197)

De bus vertrekt om 12.30 uur, vanaf het parkeerterrein aan de achterzijde van De Boodschap  (voorheen ingang van de Bibliotheek)

Terugkomst in Rijen zal rond 18.00 uur zijn.

Je moet wel zelf de bus in/uit kunnen stappen. Helaas kunnen er geen elektrische rolstoelen/ scootmobiels mee in de bus, wel gewone rolstoelen en rollators. Er gaat een vrijwilliger van de werkgroep speciale activiteiten mee!

Dit uitstapje wordt aangeboden door Lionsclub Dongevallei, dus er zijn geen kosten aan verbonden.