zondag 02 januari 2022

Welkom Maandagmiddag Bridgeclub

Sinds 1 januari is de Maandagmiddag Bridgeclub (MMBC) geen zelfstandige vereniging meer. De leden hebben ingestemd met het bestuursvoorstel om op te gaan in SeniorenVereniging Rijen. Het bestuursvoorstel is tot stand gekomen na een onderzoekstraject van meer dan een half jaar.

De MMBC houdt gewoon de naam die de club altijd heeft gehad, en blijft uiteraard op de maandagmiddag bridgen. Ook het bestuur blijft hetzelfde,  Weliswaar met minder bestuurlijke taken. Die worden voor een deel overgenomen door het overkoepelende bestuur van SV-Rijen. Daardoor kunnen de bestuursleden van de MMBC de aandacht richten op organisatie van de clubmiddag.

We hadden natuurlijk al een bridgeclub, Seniorenbridgeclub SVR. Die club heeft het spelmoment op de dinsdagochtend. Seniorenbridgeclub SVR en de MMBC worden twee zusterclubs onder de paraplu van SV-Rijen. Ieder met zijn eigen bestuur, spelmoment, en organisatie van het bridgen.

SV-Rijen wenst de MMBC-leden een fijne samenwerking en natuurlijk heel veel bridge-plezier!