Bridgen MMBC (Maandagmiddag bridgeclub)

Met ingang van 1 januari 2022 is de Maandagmiddag bridgeclub (MMBC) aangesloten bij SeniorenVereniging Rijen. Daarmee heeft SV-Rijen een tweede bridgeclub erbij gekregen.

Activiteit: bridgen

Plaats: CC de Boodschap, de Huiskamer

Tijd: iedere iedere maandagmiddag van 13.30 uur tot 16.30 uur behalve in juni, juli en augustus

Bestuur:
Voorzitter: Wil Michielsen
secretaris: Ko Vleugel
penningmeester: Cees Bakker

Activiteitencommissie: Joke Diepstraten, Toos Jansen en Marij Sibon

Technische commissie: Wil Michielsen, Louise Keijzers en Ko Vleugel

Contactpersoon: Ko Vleugel, tel: 06-13272447, e-mail.

Deelname: alleen voor leden van SeniorenVereniging Rijen

Kosten: € 30,00 per jaar

Bijzonderheden:

Vanaf 1 januari 2022 valt de Maandagmiddag Bridgeclub (MMBC) onder de SeniorenVereniging Rijen. De club is echter al sinds 6 oktober 1986 actief en richt zich op het serieuze bridgen.

De MMBC biedt de leden ook gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Daarom worden er speciale drives georganiseerd, waarbij de onderlinge contacten kunnen worden aangehaald.

De nazit op de maandagmiddag draait om de gezelligheid en is prima geschikt om de spanning van het bridgen van je af te laten glijden.

De club heeft 60 leden en er wordt gespeeld in 2 lijnen.

Om de 2 jaar organiseert de MMBC een beginnerscursus. Cursisten kunnen na het volgen van de cursus instromen in de B-lijn.

Ook voor mensen die reeds eerder gebridged hebben is er plaats.

(archieffoto)