woensdag 13 april 2022

Gezellige Paasdrive MMBC

Maandag 11 april hield de Maandagmiddag Bridgeclub (MMBC) een gezellige Paasdrive. Veel leden wisten de weg naar CC de Boodschap te vinden. Na een gezellige, maar toch fanatieke, wedstrijd werden aan het eind van de middag de winnaars bekend gemaakt.

De laatste Paasdrive speelden we in 2019. In de daarop volgende coronajaren heeft de activiteitencommissie van de Maandagmiddag Bridgeclub steeds voor een attentie gezorgd met Pasen. Er gaat echter toch niets boven een echte Paasdrive in een fijne ambiance. En dat kon weer op maandag 11 april.

Met 10 paren in de A-lijn en 13 paren in de B-lijn was ‘de Huijskamer’ van CC de Boodschap goed gevuld. Er werd gestreden om de 2e en 6e plaats op de ranglijst. Door middel van het trekken van een speelkaart werden die plaatsen aan de prijzen toegekend. Een prijs bestond uit een flesje advocaat met slagroom. Dat past wel bij Pasen!

De uitslag:

A-lijn:

1. Astrid Boelhouwer en Cocky Martens (winnaar)
  2. Jacky de Hoog en Marij Zopfi (prijs)
  3. Cees Bakker en Frans van Eekeren (prijs)

B-lijn:

1. Jan Verbakel en Helmus van Gorp (winnaar)
  2. Riet van der Steen en Ko Vleugel (prijs)
  3. Ria van Mook en Nel van der Spek (prijs)

Dank aan het personeel van CC de Boodschap voor het uitserveren van de drankjes en de hapjes.

Ko Vleugel, secretaris MMBC

Klik op de foto's voor een volledig beeld.