Sociëteit de Oase

Maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur

De societeit is gesloten op:

• Carnavalsdinsdag (optocht)
  • Tweede paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • Tweede pinksterdag
  • Rijense jaarmarkt
  • Tweede kerstdag tot en met Nieuwjaarsdag
Bereikbaarheid

Adres: Nassaulaan 62-64 te Rijen.
Telefoonnummer: 0161 22 71 97

De Oase, wat is er allemaal te doen?

De Oase is het centrum voor heel veel activiteiten van SV-Rijen. Onderstaande agenda geeft weer wat er allemaal in de Oase te doen is. Wil je met een groep een speciale activiteit in de Oase organiseren, kijk dan in deze agenda óf en wanneer er ruimte vrij is. Is de ruimte al bezet, overleg dan eerst zelf met die activiteitengroep om te kijken of er onderling iets te regelen valt.

Klik vervolgens HIER om een mailtje te sturen en meld wat je wilt doen, waar, wanneer en met hoeveel personen. Je ontvangt dan een bevestiging en de activiteit wordt in de Oase-agenda gezet.

Gaat een geplande activiteit niet door? Geef dat dan ook door. De afspraak wordt dan weer uit de Oase-agenda gehaald. Zo houden we samen de Oase-agenda up to date.

Let op: in verband met werkzaamheden, wordt de Oase-agenda momenteel niet geüpdatet op deze website.

De sociëteit heeft een eigen entree, zodat tijdens vakantieperiodes van De Boodschap de activiteiten in de sociëteit gewoon door kunnen gaan. Van de bijna 1500 leden bezoekt een grote groep senioren regelmatig de activiteiten. Naast de vaste activiteiten organiseert de Activiteitencommissie jaarlijks een aantal speciale activiteiten, zoals eten voor mensen die alleen zijn, fietstochten en excursies. In het winterseizoen kan men aan allerlei cursussen deelnemen.

Op vrijdagmiddag is iedereen van harte welkom voor een gezellige babbel en een kopje koffie.

Consumpties bij voorkeur betalen met een pinpas of een SVR-consumptiekaart (€ 10,00)

Vrijwilligers

De bar van de sociëteit wordt gerund door een team van vrijwilligers. Dit team verzorgt dagelijks de consumpties voor de bezoekers en zorgt dat de sociëteit netjes en schoon is. Riet Kock en Joke van Gils zijn de sleutelhouders en iedere morgen en avond wordt door deze vrijwilligers de Oase geopend en gesloten. Daarnaast regelen zij de diensten van de vrijwilligers in de Oase.

Als je belangstelling hebt voor een vrijwilligersfunctie in Sociëteit de Oase, neem dan contact op met een van de gastvrouwen in de Oase. Ook gastheren zijn van harte welkom!

Mieke van Iersel en Adrie de Jong zijn de aanspreekpunten voor de gastvrouwen/-heren.