Dagactiviteit VoorMekaar!

Iets voor jou?

Senioren die niet meer zo mobiel zijn, kunnen zich niet zo makkelijk aansluiten bij een vereniging. Maar zij kunnen elkaar nu ontmoeten in woonzorgcomplex De Regent in Rijen voor een dagactiviteit.

Activiteiten
Mensen ontmoet je door samen iets te gaan doen. Allerlei activiteiten zijn mogelijk. Je kiest voor bijvoorbeeld een gezelschapsspelletje, een vorm van handvaardigheid, wandelen, puzzelen, kaarten. Deelnemers kiezen zelf en kunnen uiteraard met voorstellen komen.

Vervoer
Mocht je niet zelfstandig naar De Regent kunnen komen, dan kun je gehaald en gebracht worden. Dagactiviteit VoorMekaar! heeft daarvoor een eigen pool van chauffeurs ter beschikking.

Voor koffie/thee en lunch betaal je € 7,70 per dag.

Op ma-di-wo-do in De Regent
Dagactiviteit VoorMekaar! vindt plaats in woonzorgcomplex De Regent in Rijen. En wel op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 11.00 tot 15.30 uur.

Programma
Om elf uur drinken we samen koffie. Tussen de middag wordt er gezamenlijk geluncht. En van 13.30 tot 15.30 uur kan de gast deelnemen aan een zelf te kiezen activiteit. Bijvoorbeeld wandelen, kaarten (rikken of jokeren), puzzelen of een spelletje zoals Rummikub. De activiteiten worden steeds begeleid door twee vrijwilligers.

Meld je aan!
Om deel te nemen aan Dagactiviteit VoorMekaar! heb je geen verwijzing van een of andere instantie nodig. Wel krijg je een intakegesprek. We bekijken dan samen de mogelijkheden. Heb je belangstelling of ken je iemand voor wie deze dagactiviteit belangrijk kan zijn? Neem dan contact met ons op.

VoorMekaar_folder

Klik op de afbeelding om de folder te downloaden

Tel: 06-34009616 (Mia Hesemans)
E-mail: Klik hier om te e-mailen
Adres: De Regent, Regentenstraat 9, 5121 CM Rijen.

Samenwerking tussen Vita en SV-Rijen
SeniorenVereniging Rijen nam het initiatief om met het management van Vita te bekijken of we iets voor elkaar konden betekenen. Het doel van SV-Rijen is: "Het ontplooien van activiteiten die de volwaardige participatie van senioren bevorderen". De visie van Maasduinen/Vita is: "We brengen de wereld naar binnen, maar treden zelf ook vol initiatief naar buiten". Uit het overleg ontstond de Stichting VoorMekaar! en die kwam tot de opzet van Dagactiviteit VoorMekaar!

De stuurgroepleden van de Stichting VoorMekaar! zijn Adriaan Brouwers, Mia Hesemans, Ton Hesemans, Wil Michielsen en Maria Verheijden.

Klik op een foto voor volledig beeld