maandag 25 maart 2024

Paaseitjes bij bridgedrive MMBC

Maandagmiddag 25 maart, tijd voor de jaarlijkse Paas-bridgedrive van de Maandagmiddag Bridgeclub (MMBC). De Paas-bridgedrive is altijd speciaal. De paaseitjes staan op tafel, er wordt een hapje geserveerd, en er is een feestelijke prijsuitreiking.

Voor aanvang werd al door de Activiteitencommissie aangegeven dat er dit jaar per lijn drie prijsjes zouden zijn: voor de spelers die op de 2e en de voorlaatste plaats zouden eindigen en ook voor degenen die het dichtst bij de 50 % zouden komen. We denken niet dat de 50 deelnemers daar bewust op hebben aangestuurd, maar feit is dat er enthousiast gebridged werd.

Als prijswinnaars kwamen uit de bus:

• In de A-lijn Joke Diepstraten en Wil Michielsen, Toon Metsaars en Ko Vleugel, Joke van Vugt en Greet van Berkum.
  • In de B-lijn Maria Verheijden en Ingrid Scheifes, Sjef en Ria Mol, Betsy Schoormans en Toos de Graaf.

Voor de prijswinnaars was er een bloemetje en voor iedereen een zakje paaseitjes. Dank gaat uit naar de activiteitencommissie voor de prima organisatie.

De MMBC is één van de twee bridgeclubs bij SeniorenVereniging Rijen. De MMBC heeft 60 leden. Er wordt gebridged op de maandagmiddag en naast het spelen is er veel aandacht voor het opleiden van beginnende bridgers.

Ingezonden door Ko Vleugel

Klik op een foto voor volledig beeld