woensdag 28 december 2022

Kerst Bridgedrive voor Maandagmiddag Bridgeclub

Voor het eerst na de jaren met corona, konden we 19 december weer een kerstdrive organiseren. En daar had iedereen zin in. Van de 60 leden waren er 56 aanwezig. Met elkaar pasten we net in de ruimte van het Chinese restaurant Je Kitchen aan de Hoofdstraat.

Rond half één opende de voorzitter, Wil Michielsen, de bijeenkomst en bedankte alvast de activiteitencommissie, bestaande uit Joke Diepstraten, Toos Jansen en Marij Sibon, voor de organisatie. Een goed moment om een toost uit te brengen op de toekomst van de club, nu onder de paraplu van SV-Rijen.

Bij deze kerstdrive speelden we vier ronden bridge; iedere ronde werd afgesloten met een eetmoment. Het eten werd keurig opgediend door het personeel van Je Kitchen, en ieder liet zich de gerechten goed smaken.

Op een speciale activiteit als deze gaat het om een combinatie van gezelligheid en het spelen van bridge. Maar het accent ligt toch vooral op de gelegenheid om onderlinge contacten aan te halen.

De uitslag: De eerste prijs in de A-lijn ging naar Trees Aarts en Corrie Terpsma en in de B-lijn naar Toos van der Steen en Jan Broeders. Er was ook een speciale prijs voor degenen die het dichtst bij de 50% zaten. Dat waren Helmus van Gorp en Rien v.d. Zijden in de A-lijn en Nettie v.d. Loo en Mieke Theeuwes in de B-lijn. De prijzen bestonden uit een fles wijn en werden ter beschikking gesteld door Je Kitchen.

Aan het eind van de middag konden we terugkijken op een gezellige bijeenkomst van de MMBC.

Foto's en tekst ingezonden door Ko Vleugel, secretaris MMBC

Klik op een foto voor een volledig beeld.