maandag 12 februari 2024

‘Skône carnavalspekskes’ bij de Carnavalsbingo

Vanmiddag stonden Luuske en Piet in de Oase met de molen klaar voor de Carnavalsbingo. Voor Piet alweer de elfde keer, een toepasselijk getal in deze carnavalstijd.

De gewone bingomiddagen van SeniorenVereniging Rijen (SVR) zijn altijd op dinsdag. De Rijense carnavalsoptocht is echter ook op dinsdag. Vandaar dat de SVR-Carnavalsbingo een dag eerder gehouden wordt. Met ruim 75 leden was het een erg drukbezochte bingomiddag. De helft van de aanwezigen had zelfs een ‘skôn carnavalspekske’ aangetrokken. De kaarten vonden gretig aftrek. Het viel op dat veel mensen een kaart uitzochten met een speciaal nummer, bijvoorbeeld een geboortedatum of een huisnummer. Het was ook leuk dat er veel nieuwe gezichten waren. Vanwege de grote opkomst werden er extra rondes gedraaid, natuurlijk met extra prijzen in de vorm van cadeaubonnen. Een dankjewel is tenslotte op zijn plaats voor de gastvrouwen, die zorgden voor de lekkere hapjes en drankjes.

Klik op een foto voor volledig beeld