donderdag 13 maart 2014

Algemene Ledenvergadering behoorlijk bezocht

Het was stralend weer op woensdag 13 maart, maar toch was het nog behoorlijk druk in de Boodschap. Meer dan honderd leden waren aanwezig bij de Algemene ledenvergadering van SeniorenVereniging Rijen.

Zo'n grote opkomst is belangrijk. Op de Algemene ledenvergadering legt het bestuur namelijk verantwoording af aan de leden over het gevoerde beleid. Er was dan ook veel aandacht voor de financiële stukken. De jaarrekening over vorig jaar en de begroting voor dit jaar werden besproken en goedgekeurd. Ook stemde de vergadering in met de andere voorstellen die op tafel lagen. Een opsteker voor het bestuur!

Na de vergadering vertelde mevrouw Noij van KBO-Brabant over wat deze organisatie voor de leden van SV-Rijen kan betekenen. En ook was er een fraai optreden van Zangkoor de Oase met een Brabants lied als afsluiting.