zondag 19 december 2021

Alweer een lockdown, Oase moet sluiten

Onze gastvrouwen/gastheer zouden vanwege de komende feestdagen een welverdiend weekje vrij hebben. De Oase blijft echter langer gesloten, tot en met vrijdag 14 januari. De gisteravond aangekondigde lockdown is daar de reden voor.

In het afgelopen jaar konden veel activiteiten vanwege de coronamaatregelen niet doorgaan. Het is fijn om te weten dat ons ledenaantal desondanks is … toegenomen! Veel ouderen uit Rijen ontdekten dat deze coronaperiode het juiste moment was om lid te worden van SV-Rijen. De coronapandemie heeft binnen onze vereniging namelijk voor nóg meer verbinding en mooie vriendschappen gezorgd. Er werd, en wordt, omgekeken naar elkaar.

Het bestuur kijkt ernaar uit om haar leden binnenkort weer te kunnen ontmoeten tijdens onze activiteiten in het nieuwe jaar. Er zijn al genoeg plannen om er samen een mooi jaar van te maken, een jaar waar 2021 jaloers op zou zijn!

We zullen onze leden tijdens de lockdown van het actuele nieuws op de hoogte houden. Dit zullen we doen via e-mailberichten, nieuwsberichten op onze website en in het weekblad Gilze en Rijen.

Het bestuur wenst iedereen, ondanks alle beperkingen, fijne feestdagen en een voorspoedig 2022.