woensdag 24 mei 2017

Bestuurswissel bij Seniorenkoor Oase

Ad Willemen was al 19 jaar bestuurslid van Seniorenkoor Oase. Achttien jaar lang beheerde hij de centen van het koor. En dat tot ieders tevredenheid.

Maar nu was de tijd gekomen om het stokje (het rekenmachientje) over te dragen aan zijn opvolger. Het bestuur was al enige tijd op de hoogte van zijn terugtreden en had een oproep gedaan aan de leden om zich als kandidaatbestuurslid te melden. Maar dit had geen resultaat. Het bestuur zocht echter naarstig verder en tijdens de ledenvergadering van 29 maart 2017 werd Truus Both-'t Slot voorgedragen als zijn opvolger. De vergadering stemde daarmee in en dus was er een dankwoord voor Ad Willemen. Hem werd veel lof toegezwaaid en hij kreeg een prachtige orchidee overhandigd. En penningmeester Truus Both werd welkom geheten in het bestuur.