vrijdag 04 februari 2022

Bewegen is goed voor 80-plussers

Actieve 80-plussers zijn gezonder dan minder-actieve ouderen. In dagblad BNdeStem stond vandaag een artikel dat leden van onze seniorenvereniging zeker even moeten lezen.

Ben jij één van die 80-plussers die nog niet aan de aanbevolen uurtjes beweging komt? Bij SV-Rijen kun je meedoen aan meerdere bewegingsvormen die vooral geschikt zijn voor de oudere leden. Denk bijvoorbeeld aan seniorengymnastiek, koersbal, midgetgolf, jeu de boules, wandelen, fietsen of sjoelen. Kijk hier voor alle activiteitengroepen.

Kom voor meer informatie eens langs bij onze gastvrouwen-/heer in de Oase. Zij kunnen je vertellen wat er allemaal te doen is, waar en wanneer. Je bent van harte welkom om vrijblijvend een keertje mee te doen bij een van onze activiteitengroepen. En wie weet heb jij binnenkort, door meer te bewegen, ook het immuunsysteem van een 20-jarige.