vrijdag 01 januari 2016

Carel Gorissen: 2015 was een goed jaar voor SV-Rijen!

SeniorenVereniging Rijen heeft weer een goed jaar achter de rug. Het ledenaantal stabiliseerde zo rond de 1400. Een succesvol cursusprogramma zag het licht, en er ontstonden nieuwe initiatieven bij de activiteitengroepen. We hebben veel leden kunnen helpen met informatie en advies. Ook de informatiebijeenkomsten speelden daarbij een belangrijke rol. Excursies en eendaagse uitstapjes droegen bij aan de verdere versterking van de onderlinge samenhang.

Maar aan het begin van een nieuw jaar kijken we vooral vooruit: de SVR koestert het goede, maar zal zich tegelijkertijd blijven vernieuwen en aanpassen aan maatschappelijke ontwikkelingen. We voeren intensief overleg met de gemeente en met allerlei instanties die betrokken zijn bij de ondersteuning van senioren. We gaan na hoe de SVR kan bijdragen aan de kwaliteit en de toegankelijkheid van de voorzieningen en natuurlijk bekijken we daarbij hoe we er, samen met onze adviseurs en cliëntonder-steuners, voor kunnen zorgen dat u zo goed mogelijk geïnformeerd blijft.‘Samen zijn en samen doen’ blijft ons motto, zowel als het gaat om de gezellige en educatieve activiteiten, als wanneer het gaat om ondersteuning en advies. Zo denken we als SVR maximaal te kunnen bijdragen aan een mooi 2016 voor de leden.

Tot slot: zonder de fantastische inzet van onze vrijwilligers kan er in deze vorm geen SeniorenVereniging Rijen bestaan. We danken hen daarvoor en rekenen er graag op dat zij het komende jaar een zelfde krachttoer zullen leveren. Namens alle bestuursleden wens ik hen en u allen een heel gezond, gelukkig en gezellig 2016.

Carel Gorissen, voorzitter