donderdag 31 maart 2022

Constructief overleg met de activiteitengroepen

Dinsdagavond 29 maart kwamen 37 bestuursleden van de activiteitengroepen naar de Oase. Twee keer per jaar hebben zij een overleg met het bestuur van de SVR. Voorzitter Truus Noij verwelkomde iedereen. Ze was blij om na precies 2 jaar en 20 dagen weer bij elkaar te kunnen komen.

Nu er geen coronamaatregelen meer zijn, is er goede hoop dat de activiteiten weer zoals voorheen door kunnen gaan. Er hebben zich ruim 100 nieuwe leden aangemeld, maar er zijn helaas ook mensen weggevallen. Bij sommige activiteitengroepen is dat merkbaar. Truus vraagt aan iedereen om ambassadeur te zijn voor onze vereniging: ‘Laat anderen weten dat onze vereniging een breed aanbod heeft: recreatie, ontspanning, cultureel, beweging, alsmede hulpverlening en belangenbehartiging’.

Christ Maas en Louise Keijzers zijn afgelopen jaar toegetreden tot het bestuur. Ko Vleugel was als nieuw bestuurslid aanwezig namens de MMBC (MaandagMiddag Bridge Club). Frans Jonkers stelde zich voor aan de aanwezigen als contactpersoon van de nieuwe wandelclub ‘de Beweeg!Knarren’. Kees Bakker was de laatste nieuwkomer die zich voorstelde als technisch beheerder van de SVR. Zo is iedereen weer op de hoogte van alle nieuwe gezichten.

Om goed zicht te houden, en te krijgen, op het financiële deel van de activiteitengroepen, ligt het in de bedoeling om iedere activiteitengroep met eenzelfde format te laten werken, waarin zowel financiële gegevens als een jaarverslag komt te staan. Penningmeester Charles Verhoosel legde alles haarfijn uit en wil de activiteitengroepen er graag bij helpen.

Na afloop van de vergadering bedankte de voorzitter alle aanwezigen voor hun bijdrage en was er tijd voor een drankje. Begin november staat het volgende overleg gepland.