vrijdag 16 augustus 2019

De afsluiting van de Zomeractiviteiten 2019

Ook bij de laatste activiteit was het weer volle bak. Maar liefst 102 mensen hebben mee genoten van de afsluitende lunch.

De lunch werd geserveerd bij De Hooikar aan de Alphenseweg in Gilze en zij hadden het prima voor elkaar. Een dank je wel is hier zeker op zijn plaats.

Er werd een heerlijk vers gemaakt groentesoepje geserveerd en daarna verschillende soorten brood, broodjes, krentenbrood, kaas, een ruime keuze aan beleg en natuurlijk “het kroketje”. Dat was smullen geblazen.

Het was een gezellige bijeenkomst. Er werd veel “gebuurt” en of het nu alleen om de activiteiten ging is niet helemaal duidelijk maar duidelijk is wel dat het zichtbaar was dat de mensen het naar de zin hadden.

Wat een gekakel. Heerlijk om te zien en….. te horen.

Na de lunch was het tijd om ook nog even stil te zijn bij de zomeractiviteiten en aandacht te vragen voor de vrijwilligers die dit jaarlijks organiseren. Dat het een succes is geweest dit jaar laten de deelnemersaantallen wel zien. Maar daar moet wel voor gewerkt worden. De vrijwilligers werden bedankt met een hartelijk applaus.

Tot slot was er ook nog een verrassing. Iedereen had een lootje op zijn bord gevonden en daarmee kon men, vanwege het tienjarig bestaan, een heerlijk ijsje gaan halen. Dat dat in de smaak viel is wel gebleken en terug te zien bij de foto’s.

Kortom het waren mooie activiteiten in 2019 met enthousiaste deelnemers. Wij hebben prachtige reacties mogen ontvangen en dat doet de werkgroep natuurlijk goed. Ook tijdens de lunch waren de complimenten volop te horen en dat is natuurlijk heel fijn.

Volgend jaar weer een nieuw programma. Daar gaan wij ons best weer voor doen.