dinsdag 10 maart 2020

Boodschap en Oase dicht tot 1 juni

Het SVR-bestuur heeft  besloten om álle activiteiten van SV-Rijen, dus ook onze activiteiten in De Boodschap, Den Butter en in De Leemput, niet door te laten gaan. Op deze manier draagt SV-Rijen bij aan het zo min mogelijk verspreiden van het coronavirus.

Het bestuur van SV-Rijen houdt zich aan de de richtlijnen van de overheid. Die heeft inmiddels vergaande maatregelen genomen om sociale contacten zoveel mogelijk te beperken en zo verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Dat betekent voor onze leden dat álle activiteiten van onze vereniging stil liggen, voor zover bekend tot 1 juni. Updates over de situatie komen via een e-mail aan de leden en op de website. Er zal voorlopig geen ONS en geen papieren Nieuwsbrief worden verspreid. Als je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze secretaris: info@sv-rijen.nl of bel: 0161-22 21 41.