woensdag 09 november 2016

Vrijwilligersdag 2016 werd een feest!

De vrijwilligersdag van SV-Rijen is een echt feest geworden. Lees het verslag en bekijk de foto's.

Om 14.00 uur startte het feest bij de Jacobushoeve. Na een woord van welkom van voorzitter Carel Gorissen was er een muziekbingo. Aan de hand van een kort muziekfragment moest de juiste titel op de bingokaart gevonden worden. Als snel zat de sfeer er goed in. Veel vrijwilligers zongen enthousiast mee met de bekende Nederlandse muziek.

Na deze gezellige bingo gingen de vrijwilligers naar de Boodschap. Hier was de kleine zaal omgetoverd tot een restaurant en alle vrijwilligers genoten van het stamppotbuffet. Het geheel werd muzikaal begeleid door troubadour Robert. Dit zorgde voor een prima sfeer.

Voor iedere vrijwilliger was er nog een kleinigheidje om mee naar huis te nemen. Uit alle positieve reacties mogen we concluderen dat het een zeer geslaagd feest was! Enthousiast geworden? Word ook vrijwilliger! SV-Rijen kan altijd meer vrijwilligers gebruiken!