zaterdag 15 januari 2022

De Oase gaat weer open!

We hebben groen licht gekregen, de leden van SeniorenVereniging Rijen zijn sinds maandag weer welkom in de Boodschap en de Oase. We gaan rustig aan weer starten.

Er zijn nog wel enige beperkingen zoals controle van de QR-code bij de ingang van de Boodschap, anderhalve meter afstand houden, mondkapjes dragen en maximaal 31 personen in de Oase en 13 personen in de biljartruimte.

Misschien is niet iedere groep eraan toe om al te willen/kunnen starten. De leden zullen daarom nog een bericht ontvangen van hun eigen activiteitengroep. Bij twijfel kun je zelf contact opnemen met de contactpersoon van jouw groep.

Digi-inloopcafé en SeniorWeb vraagdag:

De allereerste bijeenkomst van het Digi-inloopcafé, gecombineerd met de landelijke SeniorWeb vraagdag, gaat vrijdag 21 januari door, van 9.30-12.00 uur in de Oase. Volgens de nieuwe coronaregels zijn daarbij echter alleen eigen leden van SV-Rijen welkom.

Vanwege het maximum aantal toegestane bezoekers, verzoeken wij om een mailtje te sturen naar digcaf@sv-rijen.nl als je van plan bent om te komen of als je vragen hebt.

Laten we er samen een geslaagde herstart van maken!