vrijdag 15 december 2023

Digitale nieuwsbrief januari 2024

De digitale (dubbele) nieuwsbrief van januari 2024 staat HIER online. De papieren versie kunnen onze leden komende week, samen met de ONS in hun brievenbus verwachten. De ONS kun je HIER ook digitaal lezen.

De SVR-agenda voor heel 2024 kun je HIER vinden op de website. Deze wordt geregeld aangepast.

Klik op de ‘links’ in de digitale nieuwsbrief voor nóg meer informatie en foto’s.

Wat staat er zoal in deze nieuwsbrief?

• Een voorwoord van Truus Noij
  • Vrijdag 22 december: SVR-kerstviering en toneelvoorstelling
  • Verslag busreis naar het H’ART museum
  • Verslag dinsdagmorgen Bridgedrive
  • Donderdag 4 januari: inschrijven voor de Senioren Expo
  • Dinsdag 16 januari: met de bus naar de Senioren Expo
  • Informatie over het zwemmen bij Den Butter
  • Interview met Rina en Mark Beerens
  • Verslag workshops wolvilten en kerstballen stippen
  • Informatie over Dagactiviteit VoorMekaar
  • Een pagina over onze vrijwilligers
  • Vrijdag 5 januari: Nieuwjaarsreceptie voor onze vrijwilligers
  • Nieuwe digitale cursussen Theek 5
  • Schrijfgroep SchrijveRijen
  • En nog veel meer…

En dan nog even dit:

• 10 januari om 19.00 uur in Cultureel Centrum de Schakel in Gilze: Uitnodiging voor de voorstelling ‘Praten over morgen:’ Denk jij na over wat er op jou afkomt als je ouder wordt? Weet jij welke zaken handig zijn om op tijd te regelen? Ben jij voorbereid op uw toekomst? Met een grote dosis humor neemt Helder Theater jou mee in het leven van een echtpaar dat de uitdagingen van het ouder worden aangaat. Kaartjes zijn gratis maar reserveren is noodzakelijk. Bestel op tijd, want het aantal kaartjes is beperkt. Bestel online via https://ccgr.nl/tickets/. Je kunt ook een kaartje afhalen bij Cultureel Centrum de Schakel in Gilze of bij Cultureel Centrum de Boodschap in Rijen. De voorstelling wordt u aangeboden door de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.

• Maandag 25 december tot en met maandag 1 januari is de Oase gesloten. Vanaf dinsdag 2 januari staan onze gastvrouwen-/heren weer voor jullie klaar.