donderdag 22 juni 2023

Digitale nieuwsbrief juli-augustus online

De digitale nieuwsbrief van juli/augustus staat online op deze website. De papieren versie ontvangen onze leden komende week, samen met de ONS in hun brievenbus. Er staan ook dit keer weer veel leuke artikelen en foto's in.

De agenda voor heel 2023 kun je HIER vinden op de website. Deze wordt geregeld aangepast.

Klik op de ‘links’ in deze digitale nieuwsbrief voor nóg meer informatie en foto’s.

NB: Een ‘link’ bestaat uit een gekleurde en (als je met de muis boven het woord gaat staan) onderstreepte tekst waarop geklikt kan worden om een internetpagina of bestand te openen. Je ziet dan nog veel meer informatie en foto’s.

Wat staat er zoal in deze nieuwsbrief?

• Ons SVR- lid, mevrouw van de Burg, is 100 jaar geworden
  • Informatie over het biljarten op vrijdagmiddag
  • Verslag busreis naar het Lionsconcert in Den Bosch
  • Verslag Zomerse Digisnacks
  • Verslag historische wandeling met lunch bij Beum
  • Lezing Kunstkring over de schilder Vermeer
  • Informatie over het Informatiepunt Digitale Overheid
  • Verslag over de Lentewandeling
  • En nog veel meer…

Let op:

• Adri Jonkers is tijdelijk contactpersoon voor het Digi-inloopcafé. Vrijdag 23 juni is de laatste bijeenkomst van het Digi-inloopcafé vóór de zomervakantie. De volgende bijeenkomst is op vrijdag 29 september.
  • Vanaf 1 juli kan in de Oase niet meer betaald worden met contant geld, alleen nog met PIN.
  • Vrijdag 14 juli tot en met zondag 6 augustus is de Oase gesloten i.v.m. de laatste renovatiewerkzaamheden.
  • Dinsdag 25 juli verschijnt er géén ONS. Je ontvangt dan wél een extra ‘SVR Jubileum-nieuwsbrief’. Deze nieuwsbrief zal geheel in het teken staan van het 70-jarig bestaan van de SVR, dat we in september uitgebreid gaan vieren.