donderdag 20 april 2023

Digitale nieuwsbrief mei staat online

De digitale nieuwsbrief van mei staat online. De papieren versie ontvangen alle SVR-leden komende week, samen met de ONS, in de brievenbus. De uitgebreide agenda kun je vinden op deze website onder 'Agenda'.

De agenda is onlangs weer aangepast. Er zijn weer enkele leuke activiteiten bijgekomen die nog niet in deze nieuwsbrief staan. Dus kijk ook geregeld in de agenda op de website.

Wat staat er zoal in deze nieuwsbrief?

• Sfeerverslag van de algemene ledenvergadering
  • Woensdag 3 mei: Jubileummiddag Kaartclub
  • Donderdag 11 mei: Lentewandeling met Frans en Willem
  • Zaterdag 13 mei: Concertmiddag in Den Bosch
  • Donderdag 8 juni: Historische wandeling met lunch (aanmelden kan tot 25 mei)
  • Donderdag 15 juni: Workshop Stippen (aanmelden kan tot 8 juni)
  • Verslag Quiltcursus
  • Verslag High Tea
  • En nog veel meer…

!!! Extra: lees HIER meer over de busreis naar de musical Soldaat van Oranje !!!

Het secretarieel verslag van de algemene ledenvergadering van 5 april kun je HIER vinden.

Let op: Donderdag 27 april Koningsdag en donderdag 18 mei Hemelvaartsdag is de Oase de hele dag gesloten.