vrijdag 23 september 2022

Digitale nieuwsbrief oktober staat online

De digitale nieuwsbrief van oktober staat online. SVR-leden ontvangen de papieren versie komende week, samen met de ONS. Klik ook eens op de links in deze digitale nieuwsbrief. Er verschijnt dan uitgebreidere informatie en je ziet nóg meer foto's.

We vragen graag nog een keer jullie aandacht voor de Rabo ClubSupport 2022. Heb jij al gestemd? Het kan nog tot en met 27 september. Stemmen kan HIER.

Kom ook eens een kijkje nemen in de Oase. Daar is vanaf nu een expositie van onze eigen Fotoclub ‘De Vrijbuiters’ te zien.

Tenslotte nog een mededeling voor alle biljarters: Zoals jullie weten zijn de biljartlakens vernieuwd. Wij hopen dat jullie daar weer een aantal jaren plezier van hebben. Om beschadiging van de lakens te voorkomen verzoeken we de spelers om tijdens het biljarten voortaan géén sieraden zoals horloges, armbanden en kettingen te dragen.

Wat staat er zoal in deze nieuwsbrief?

• Het jaarlijks uitstapje van de gastvrouwen
  • Wandeling Beweeg!Knarren naar ‘Ons Dongeland’
  • Jubileumfeestje van Jeu de Boulesclub ‘Het Juiste Spoor’
  • 5-jarig bestaan ‘Voor Mekaar’
  • Info over de jaarlijkse 80-plus dag
  • Info over het mantelzorgcompliment
  • Info over de energietoeslag
  • Dialoogbijeenkomst door KBO-Brabant
  • Op zoek naar paddenstoelen tijdens de Herfstwandeling
  • Kom jij ook naar de Filmmiddag, de kermisbingo, de Legpuzzel ruilbeurs?

Veel leesplezier!