donderdag 01 januari 2015

Een heel gezond, gelukkig en gezellig 2015!

Namens het bestuur wenst voorzitter Carel Gorissen alle leden een mooi 2015.

Ook in 2015 ons motto!

Samen zijn en samen doen!

Carel Gorissen, voorzitter SVRSeniorenVereniging Rijen heeft een goed jaar achter de rug. Het ledenaantal groeide en de vrijwilligersgroep breidde zich uit. Er kwam een nieuw cursusprogramma met enkele echte succesnummers en er ontstonden nieuwe activiteitengroepen waarvoor veel belangstelling bleek te bestaan. De verbouwing van de Oase werd gerealiseerd. Op het gebied van informatie en advies konden we veel leden van dienst zijn. De vrijdagse informatiebijeenkomsten zijn een begrip aan het worden. Zowel de excursies alsook de eendaagse uitstapjes verheugen zich in een groeiende belangstelling.

Er deden zich ook minder leuke dingen voor. Helaas moest een enkele activiteitengroep stoppen en moest Henk Bink om gezondheidsredenen afscheid nemen als bestuurslid. Verdrietige momenten waren er toen Jan Rennen, onze penningmeester overleed; hij blijft in onze herinnering als bekwaam bestuurslid en goede vriend.

SV-Rijen zal zich, met behoud van het goede, blijven vernieuwen en aanpassen aan de maatschappelijke ontwikkelingen. We voeren veelvuldig overleg met de gemeente en met andere instanties die betrokken zijn bij de ondersteuning van senioren. We gaan na hoe SVR kan bijdragen aan de kwaliteit en de toegankelijkheid van de voorzieningen en natuurlijk bekijken we daarbij hoe we er, met onze adviseurs, voor kunnen zorgen dat u goed geïnformeerd blijft.

‘Samen zijn en samen doen’ blijft ons motto, zowel waar het gaat om gezellige en educatieve activiteiten, als waar het gaat om ondersteuning, advies en hulp. Daarvan uitgaande hoopt het bestuur te kunnen bijdragen aan een mooi 2015 voor alle leden. Namens het bestuur wens ik u allen een heel gezond, gelukkig en gezellig 2015.

Carel Gorissen, voorzitter