zaterdag 24 december 2022

Een SMAAKvolle bridgedrive

Op dinsdag 20 december heeft de Dinsdagmorgen Bridge Club een sfeervolle Kerstdrive gehouden. Maar liefst 46 leden hadden zich hiervoor ingeschreven. Deze keer zijn we dicht bij huis gebleven en wel bij SMAAK Lokaal op het Wilhelminaplein.

Voorzitter Antoinette van Brummelen heette alle bridgers om 16.00 uur welkom in het, in een gezellige Kerstsfeer aangeklede, restaurant. Na een heerlijk kopje koffie/thee met een ‘Kerst’sneeuwbal werden de kaarten geschud.

Er werden zes rondes gebridged met tussendoor voldoende tijd om een heerlijk hapje te eten. De keuken had zijn uiterste best gedaan om smaakvolle gerechten te bereiden. Ook de bediening verliep naar ieders tevredenheid. Rond de klok van 21.30 uur was het tijd voor de prijsuitreiking. De prijzen werden uitgereikt door de wedstrijdleider Henny van den Udenhout daarbij geholpen door een van de dames van de bediening!

De eerste plaats in de A lijn werd na gelijke stand gedeeld. Mia van Rijn en Toos Verharen waren samen met Ineke Groeneveld en Jenny van Leijsen de gelukkige winnaars van de prijs. In de B lijn was de eerste plaats voor Toon en Marij Zopfi.

Na de prijsuitreiking nam Antoinette de microfoon weer over om de keukenbrigade en ook het bedienend personeel heel hartelijk te bedanken voor hun inzet. Ook werd het hele bestuur bedankt voor de organisatie. Er was weer een sfeervolle en gezellige Kerstsfeer gecreëerd. Na alle goede wensen voor de feestdagen ging iedereen weer huiswaarts.

ingezonden door Leny van Unen

Klik op een foto voor een volledig beeld