dinsdag 04 oktober 2022

Expositie 'De Vrijbuiters' in de Oase

Twee keer per jaar wisselt de expositie in de Oase. Begin dit jaar was het een schilderclub die schilderijen tentoonstelde. Sinds deze week hangen er meerdere ingelijste foto's van 'De Vrijbuiters' aan de muur.

Fotoclub 'De Vrijbuiters' is een SVR-activiteitengroep. Op afspraak komen bevlogen en fotograferende leden bij elkaar in de Oase. Meegebrachte foto´s worden dan binnen de groep besproken. Wat is er sterk aan die foto? Wat zou beter kunnen? En hoe dan? Je leert van elkaar!

Kortom, aan de hand van voor iedere fotograaf bereikbare opdrachten worden beelden gemaakt, geprint en met elkaar besproken. Het hoofddoel van de bespreking is niet alleen kwaliteitsverhoging, maar vooral gericht op het enthousiasmeren van elkaar.

Wil je een aantal prachtige foto's zien, gemaakt door onze leden? Kom dan een kijkje nemen in de Oase. De naam van de persoon die de foto gemaakt heeft, staat vermeld onder aan de fotolijsten.