maandag 28 oktober 2019

Feestelijke afsluiting Zomerseizoen Pitch & Putt

Vrijdag 25 oktober begon de afsluiting van het zomer seizoen bij Pitch & Putt De Swing met koffie en gebak van de jarige leden Yvonne en Toon. Na een fijne wedstrijd, waarbij de nearest op hole 3 door Henk van der Put en op hole 9 door Abe Wind werden gewonnen, ging de bijeenkomst in het clubhuis van de Leemput verder.

Onze voorzitter Hanneke Thielen nam het woord en opende de prijsuitreiking met het informele gedeelte: wat wetenswaardigheden. Er waren drie leden die het presteerden een hole in one te slaan tijdens de competitie, Yvonne Stoll, Marius Pruisen en Wim Salters twee keer, zij ontvingen hiervoor een auto, uiteraard in miniatuur! Henk van der Put, Piet Gillis, Toon Zopfi en Yvonne Stoll sloegen drie birdy’s in één wedstrijd. Beste score in een wedstrijd: Toon Zopfi 26 en Hanneke Thielen 27.

Nadat Hanneke de spanning wat opgevoerd had, kwam uiteindelijk de officiële uitslag. Het hoogste aantal birdy’s: bij de dames Hanneke Thielen 25 en bij de heren Henk van der Put 45. Henk, de meest fanatieke speler van de club, speelde maar liefst 73 wedstrijden. De Henk Breteler wisseltrofee is dit jaar voor Toon Zopfi. Hij heeft na jaren het baanrecord op 26 kunnen brengen.

Dit jaar werd voor het eerst een mooie glazen wisseltrofee uitgereikt aan de speler met de beste score onder handicap 35: Deze ging naar Henk van der Put.

Dan het hoogtepunt van de prijsuitreiking! Een totaal verraste Hannie Salters mocht de eerste prijs in ontvangst nemen: de wisselbeker, een trofee en een boeket bloemen. Zilver was dit jaar voor Liza Nooten en brons voor Rob Staassen. De poedel mocht met Yvonne Stoll naar huis! Alle winnaars, van Harte Gefeliciteerd.

Mede door de goede zorgen van Jeanne, Toos en Toos van de bardienst Leemput, hebben wij een geweldige middag gehad, onze hartelijke Dank!

Jopie Verhees  secretaris Pitch & Putt club de Swing