vrijdag 07 juli 2023

Geslaagd aardbeientoernooi jeu de boules

Na een stormachtige woensdag organiseerde Jeu de Boulesclub 'Het Juiste Spoor' op donderdag 6 juli onder ideale omstandigheden haar aardbeientoernooi. De aardbeien waren geschonken door Boer Peeters van de Zwarte Dijk te Rijen. De opkomst was groot.

32 leden namen deel aan het toernooi. Na de indeling van het wedstrijdschema kon begonnen worden met de strijd om de punten. In de pauze werd een drankje en een hapje genomen om energie op te doen voor de tweede partij. Na afloop hiervan kon de toernooicommissie de resultaten van de partijen verwerken en een eindrankschikking opmaken. Winnaar van het toernooi was Maarten Verheij, Hij had beide partijen gewonnen en 17 pluspunten. Tweede was Trees Enders met ook twee gewonnen partijen en 14 pluspunten. Een gedeelde derde plaats was voor Willy Schaffelaars en Bob van de Roer met eveneens twee gewonnen partijen en 8 pluspunten. In een heerlijk zonnetje, met het bekende drankje en hapje, passeerden allerlei onderwerpen de revue. Om 17.30 uur ging iedereen huiswaarts en de toernooicommissie kan terugzien op weer een geslaagd toernooi met dank aan Boer Peeters.

ingezonden door Wim Schaffelaars

klik op een foto voor volledig beeld