donderdag 21 april 2022

Geslaagde Paasdrive SVR-bridgeclub

Op dinsdag 19 april heeft de SVR-Bridgeclub na de vervelende coronaperiode eindelijk weer een activiteit kunnen organiseren. Dit was tevens een vuurdoop voor de nieuwe voorzitter Antoinette van Brummelen en de andere nieuwe bestuursleden.

Ongeveer 50 deelnemers waren aanwezig op de door de activiteitencommissie georganiseerde Paasdrive. Het was een zeer geslaagde en gezellige dag die, onder het genot van een aangeklede kop koffie, werd gestart met een hartelijk welkom door voorzitter Antoinette van Brummelen.  Ditmaal was het zelfs een Paasdrive compleet met een lunch, die uitstekend verzorgd werd door ‘SMAAK Lokaal’.

Annie Martens, ons bestuurslid activiteiten, gaf een uitleg over de spelvorm bij deze Paasdrive waarna een aantal rondes bridge werden gespeeld.  Na de lunch werd er doorgespeeld tot ongeveer 15 uur. Er waren leuke prijzen in meerdere categorieën te verdelen wat heel erg op prijs werd gesteld.

De SVR- Bridgevereniging is een activiteitengroep van SeniorenVereniging Rijen. Tijdens de bijeenkomsten, die altijd op dinsdagochtend gehouden worden, staat gezelligheid voorop en voelt iedereen zich welkom. Hoofdzaak zijn de onderlinge contacten en het samenzijn is vaak belangrijker dan het uiteindelijke spelresultaat. Iedereen kan op zijn/haar eigen niveau spelen in een van de twee lijnen.

Alle senioren die willen bridgen in een leuke sfeer zijn welkom. Daarom willen we belangstellenden van harte uitnodigen om een keer aan te sluiten.

Neem hiervoor contact op met onze secretaris, Leny van Unen, tel. 06 – 2827 5751, of stuur een mailtje naar svr.bridge@gmail.com