maandag 27 september 2021

Gezellige drukte tijdens open dag De Boodschap

Zondag 26 september was SV-Rijen present als deelnemer tijdens de open dag van De Boodschap. De verbouwing is klaar en ook de bibliotheek werd officieel geopend.

Het was een geslaagde middag met allerlei activiteiten, workshops en voorstellingen van verschillende verenigingen die hun thuisbasis hebben in De Boodschap. Wil Simons en Marian Heesbeen waren namens de SVR aanwezig om belangstellenden van informatie te voorzien over het reilen en zeilen van onze vereniging. Er was veel belangstelling voor onze diapresentatie. Serieus geïnteresseerden kregen het KBO-maandblad ONS en de SVR-nieuwsbrief mee om thuis te lezen.

De Oase deelden we met de EHBO-vereniging, de sjoelclub en de olieverf-schilderclub. De olieverfschilderijen die sinds kort in de Oase geëxposeerd worden, zijn allemaal gemaakt door SVR-leden die aangesloten zijn bij die olieverf-schilderclub. Loop gerust eens binnen om alle schilderijen te bewonderen.

Deze middag leverde ook ons enkele nieuwe leden op. We hopen hen spoedig te zien tijdens een van onze activiteiten, in ieder geval bij onze introductie-ochtend voor nieuwe leden op vrijdag 8 oktober in de Oase.