zondag 31 oktober 2021

Gezellige Kermis-drive bridgeclub

Op dinsdag 26 oktober rond half 10 uur verzamelden het bestuur en 56 leden zich in de Oase voor de algemene jaarvergadering, die werd gevolgd door een heuse Kermis-drive.

Jan van Brummelen leidde de vergadering kundig en zorgde ervoor dat de activiteitendames al snel de leiding konden overnemen. Annie Martens had, met hulp van Antoinette van Brummelen en Marijke van Nistelrooy, voor een gezellige omlijsting van de drive gezorgd. Na een kopje koffie met een stroopwafel kon de Kermis-drive beginnen.

Elk koppel mocht tussen de spellen door een keer naar het Rad van Fortuin. De winnaars, waaronder Tonny Avontuur (zie foto), werden de trotse bezitters van een mooie medaille.

Voor iedereen was er een kermistraktatie in de vorm van een kaneelstok. Als uitsmijter hadden de dames zelf gekleurde doosjes geknutseld en gevuld met nougat. Iedereen ging met een lach op het gezicht tevreden naar huis.