vrijdag 05 januari 2024

Gezellige Nieuwjaarsreceptie voor vrijwilligers

Vandaag vond de Nieuwjaarsreceptie van de SVR plaats in de Oase, voor al haar vrij­willigers. Dat zijn er inmiddels ruim 150. Ook onze gastvrouwen-/heren behoren tot die ge­waar­deerde groep. Hun taak werd deze avond overgenomen door de bestuurs­leden.

Zij maakten lekkere hapjes klaar en zorgen ervoor dat de gasten van drankjes werden voorzien. Gelukkig wel met hulp van de ervaren gastvrouwen Mieke en Adrie, die zo aardig waren om bij te springen. Truus Noij hield een welkomstwoordje en blikte terug op een zeer succesvol jaar. Het 70-jarig jubileum en de renovatie van de Oase waren wel de meest bijzondere hoogtepunten. De vereniging groeit gestaag. Afgelopen jaar verwelkomden we maar liefst 150 nieuwe leden. Op de vraag wat SV-Rijen doet om elk jaar zoveel nieuwe leden te werven, gaf Truus het eenvoudige antwoord: “Niets. Door gewoon ons stinkende best te doen, gaat het als een lopend vuurtje rond dat wij een gezellige vereniging hebben. Dan komen de nieuwe leden vanzelf”. Nadat een toost uitgebracht was, werden over en weer de nodige wensen voor 2024 uit­gesproken. Met een hapje en een drankje erbij werd het een heel gezellige bijeenkomst.

Klik op een foto voor volledig beeld