woensdag 11 oktober 2023

Gezelligheid is troef bij Herfstdrive bridge

Op 10 oktober heeft de Dinsdagmorgen Bridgeclub haar jaarlijkse Herfstdrive georganiseerd, waar maar liefst 74 leden aan mee deden. Bij deze drive hebben we dit keer de drie lijnen door elkaar gehusseld, om onze nieuwe leden de gelegenheid te bieden om ook de andere leden beter te leren kennen tijdens het bridgen. Dit was een succes. De sfeer zat er bij binnenkomst meteen al goed in.

Onder leiding van Annie Martens, van de activiteitencommissie, was de presentatie van al het lekkers bij het kopje koffie/thee weer een streling voor het oog.

Er is voor gekozen om maar vijf rondes te bridgen, zodat we ruim de tijd konden nemen voor de prijsuitreiking. Deze prijzen werden niet verdeeld op basis van prestatie, want bij ons is het motto: ‘Gezelligheid is Troef’. Elk koppel kreeg een lot zodat alle prijzen werden verloot. De prijswinnaars mochten zelf een prijs uitkiezen van de mooie aangeklede prijzentafel.

Rond de klok van 12.00 uur ging iedereen weer vrolijk naar huis.

Ingezonden door Leny van Unen

Klik op een foto voor volledig beeld