donderdag 03 november 2022

Goed overleg met activiteitengroepen

Onze seniorenvereniging is heel erg blij met de vele vrijwilligers die de SVR draaiende houden. Er wordt ontzettend veel werk verricht, vooral achter de schermen. Twee keer per jaar heeft het bestuur een overleg met een grote groep vrijwilligers: de bestuursleden van de activiteitengroepen.

Dinsdagavond 1 november was de Oase goed gevuld. De laatste nieuwtjes werden gedeeld, nieuwe activiteitengroepen zijn startklaar, vragen konden worden gesteld en na afloop was er natuurlijk ook tijd voor een informeel samenzijn. Het was weer een informatieve avond. De bestuursleden van de activiteitengroepen zijn bijgepraat en het SVR-bestuur weet wat er speelt binnen de activiteitengroepen. Wat zou de SVR zonder hen moeten beginnen! Het zijn toppers die ervoor zorgen dat elke activiteitengroep draait als een goed geolied naaimachientje.

Klik op een foto voor volledig beeld.