donderdag 06 september 2018

Gratis lidmaatschap voor senioren uit '53

Ben je van hetzelfde jaar als onze SeniorenVereniging Rijen?
Dan hebben we een cadeautje voor je als je lid wordt.
Dat kan op onze Open dag op zondagmiddag 23 september.

SV-Rijen is opgericht in 1953 en bestaat dus 65 jaar. Daarom bieden we alle senioren die geboren zijn in 1953 een gratis lidmaatschap aan voor het jaar 2019. Dat kan alleen op de Open dag, 23 september 2018. Dus zorg dat je daar bent!

Met het lidmaatschap van SV-Rijen blijf je actief. We bieden 24 vaste activiteiten, allerlei cursussen en workshops. Daarnaast organiseren we nog allerlei speciale activiteiten: uitstapjes, bijeenkomsten, leuke dingen, maar ook serieuze. De vereniging zorgt ervoor dat je belangen als oudere worden behartigd in de politiek. Ook voor je persoonlijke belangen komen we op. We bieden hulp als je je aan gaat melden bij de gemeente voor een Wmo-aanvraag. We kunnen je helpen bij het invullen van belastingformulieren. Kortom, we helpen je om zelfstandig te blijven. Kijk maar eens op onze website: www.sv-rijen.nl.

Elke maand ontvang je bovendien onze nieuwsbrief en het blad ONS van KBO-Brabant. Met je lidmaatschapskaart kun je ook nog eens korting krijgen op allerlei zaken als energie, telefoon en elektrische fietsen. Geïnteresseerd? Kom op zondagmiddag 23 september naar de Open dag  van SV-Rijen in De Boodschap. Dit mag je niet missen!