woensdag 08 december 2021

Groetjes van Gerard van Maasakkers

Vrijdag 12 november kon de Vrijwilligersdag niet doorgaan vanwege corona. Erg jammer, want Gerard van Maasakkers zou die middag een optreden verzorgen voor onze 150 vrijwilligers.

Iedereen had zó gehoopt dat de Vrijwilligersdag dit jaar door kon gaan. Helaas gooide het coronavirus ook dit jaar weer roet in het eten en moest de Vrijwilligersdag afgelast worden. Gerard vond het ook heel sneu voor al die harde werkers die, dankzij hun helpende handjes, onze seniorenvereniging draaiende houden.

Om alle 150 vrijwilligers een hart onder de riem te steken, stuurde Gerard ons gisteren een filmpje. Deze video-opname kun je hier op de homepage bekijken. Uiteraard hoopt het bestuur dat de Vrijwilligersdag binnenkort alsnog ingehaald kan worden, want uitstel is geen afstel! In overleg met Gerard van Maasakkers zal naar een nieuwe datum gezocht worden.