dinsdag 09 juni 2020

Hervatting activiteiten

Er is weer een ouderwetse nieuwsbrief. De papieren versie gaat naar de leden zonder e-mailadres. Alle andere leden kunnen de nieuwsbrief HIER lezen. De Boodschap is weer open, maar de Oase is dat pas op 1 juli. De meeste activiteitengroepen die ervan gebruikmaken starten weer in september. Maar veel activiteiten zijn inmiddels hervat of gaan binnenkort weer beginnen.

De activiteitengroepen Biljarten (competitie), Creatief Handwerken en Sjoelen gaan vanaf 1 juli weer aan de slag. Zij moeten zich wel vooraf aanmelden. De leden krijgen hierover bericht van het bestuur van hun groep. Let op: Het Recreatief biljarten start pas vanaf 1 september!

Bij De Leemput mogen leden van onze activiteitengroepen Pitch & Putt, Jeu de Boules en Midgetgolf sinds 1 juni weer komen spelen. Het paviljoen en het terras blijven voorlopig nog dicht

De activiteitengroepen Wandelen en Nordic Walking zijn inmiddels ook alweer begonnen. Vanaf 1 juli kunnen zij na afloop koffie drinken in de Oase.

De Boodschap heeft een vakantiesluiting aangekondigd van 13 juli tot 24 augustus: twee weken langer dan in vorige jaren. De Oase is dan wel open!

Zodra er meer activiteiten mogelijk zijn, melden wij dat op deze website, in het Weekblad Gilze en Rijen en in de Nieuwsbrief. Heb je vragen? E-mail Lenie Schuermans: info@sv-rijen.nl of bel Hanneke Thielen: 0161- 222 141.