zondag 10 november 2013

Het levensboek

Vrijdag 1 november was pastor Jan Voeten te gast bij de SeniorenVereniging Rijen om informatie te geven over het levensboek. Veel ouderen zitten vol verhalen die zij voor zichzelf of voor hun nageslacht willen bewaren. Zelf opschrijven is vaak moeilijk of komt er niet van.

De parochie Heilige Geest biedt belangstellenden de mogelijkheid om samen met een vrijwilliger die hiervoor is opgeleid die verhalen te bundelen. Op de informatieochtend over dit onderwerp waren zes belangstellenden. Er ontstond een spontaan groepsgesprek waarin veel vroegere ervaringen werden uitgewisseld.

Heeft u deze bijeenkomst gemist en wilt u toch meer weten over het levensboek en de ondersteuning die u kunt krijgen? Dan kunt u via e-mail contact opnemen met het parochiesecretariaat of met pastor Jan Voeten