woensdag 27 mei 2015

In Memoriam Henk Bink

Op 21 mei bereikte ons het onverwachte bericht, dat Henk die middag was overleden.

Henk zat vanaf 2009 in ons bestuur als coördinator van de activiteitengroepen en hij deed dat met een ongelooflijk enthousiasme en een enorme inzet. Eind vorig jaar moest hij, gedwongen door zijn tanende gezondheid, afscheid nemen als bestuurslid; dit deed hem heel veel pijn en ons ook.
We zullen hem heel erg missen. Henk was gezellig, joviaal en open naar iedereen. Hij was heel toegankelijk en het was altijd fijn om met hem samen te zijn. Als een echte bourgondiër genoot hij met volle teugen van het leven. Zijn positieve inslag en vriendschap werkten erg aanstekelijk en zullen ons altijd bijblijven en ons met een heel goed gevoel doen terugdenken aan de tijd dat we hem hebben gekend en met hem hebben mogen samenwerken.
Wij zijn hem daar dankbaar voor en wensen zijn vrouw Mariet en alle andere familieleden veel sterkte bij het verwerken en dragen van dit vreselijke verlies.

Carel Gorissen, voorzitter