woensdag 22 oktober 2014

In memoriam Jan Rennen

Heel bedroefd waren wij, toen we vernamen dat onze penningmeester, Jan Rennen, was overleden.

SeniorenVereniging Rijen is hem veel dank verschuldigd voor de deskundige en kordate manier waarop hij het financieel beheer van onze vereniging heeft aangepakt en is blijven voeren. Helaas heeft hij dat maar twee jaar mogen doen. Hij had ruime ervaring en een grote kennis op financieel terrein en was, ook als het om niet-financiële zaken ging, een zeer betrokken bestuurslid. Als penningmeester van onze vereniging zullen we hem dan ook node missen.

Zeker zo zeer zullen we hem missen als persoon. Hij was een mensenmens: toegankelijk, gezellig en joviaal, open naar iedereen die hem benaderde. Het was altijd fijn om hem te ontmoeten. Hij genoot van het leven. Zijn Bourgondische inslag en zijn gulle lach blijven ons bij, en doen ons met een goed gevoel terugdenken aan de periode waarin we hem hebben gekend en met hem hebben samengewerkt.

Ons medeleven gaat uit naar Ans, zijn kinderen en kleinkinderen, en zijn overige familieleden en naasten. Wij wensen hen veel sterkte bij het verwerken en dragen van dit verlies.

Bestuur SeniorenVereniging Rijen

Hier vindt u het overlijdensbericht van Jan Rennen