zaterdag 25 maart 2017

In Memoriam Trudy Eisinga

Onlangs bereikte ons de droeve tijding dat Trudy was overleden laat in de middag op donderdag 16 maart. Ondanks eerdere positieve berichten ging het de afgelopen weken toch snel slechter.

Steeds als ik haar bezocht, werd ik getroffen door haar ongelooflijk optimisme en ontembare werklust, maar de laatste weken werd dat toch anders, het werd duidelijk minder. Ondanks haar positieve instelling en dapper knokken heeft ze het gevecht niet kunnen winnen.

Trudy was onze efficiënte en enthousiaste collega, die vele reisjes, bijeenkomsten en voorlichtingsochtenden organiseerde voor de leden van SeniorenVereniging Rijen. Vooral zal ze in onze gedachten blijven als een heel fijn maatje, die de afgelopen vijf jaren als organisator in SeniorenVereniging Rijen erg positief nadrukkelijk aanwezig was in ons bestuur. Ze vereenzelvigde zich geheel met onze vereniging en wij zijn blij dat ze onze vriendin wilde zijn.

Wij bedanken haar voor haar grote betrokkenheid en wij zullen haar aanstekelijk enthousiasme nooit vergeten: we zullen haar erg missen. Haar partner Jan en haar familie wensen wij veel courage in deze moeilijke periode.

Bestuur SeniorenVereniging Rijen
Carel Gorissen, voorzitter