vrijdag 05 november 2021

Informatieve ochtend voor nieuwe leden

Op vrijdag 5 november kwamen zo’n 45 belangstellenden in de Oase bijeen voor de jaarlijkse informatie-ochtend voor nieuwe leden. De gastvrouwen zorgden voor een eerste kopje koffie/thee. Voorzitter Truus Noij heette daarna de aanwezigen van harte welkom.

Ze legde aan de hand van een duidelijke PowerPoint presentatie uit hoe alles in onze seniorenvereniging reilt en zeilt. Alle bestuursleden stelden zich persoonlijk voor aan de nieuwkomers en legden uit wat hun taak is binnen het bestuur. Onder andere deelname aan activiteitengroepen, uitstapjes en cursussen werden besproken. Er werd iets verteld over de ‘ONS’ en de SVR-nieuwsbrieven, maar ook de mogelijkheid om hulp te vragen aan onze Wmo-ers, VOA’s en belastinghulpen werd benoemd. Er kwamen veel interessante items aan bod. Tenslotte volgde nog een korte uitleg over onze website www.sv-rijen.nl en werden enkele vragen vanuit de zaal beantwoord.

De nieuwe leden gingen met een hoop nuttige informatie naar huis. Mochten er toch nog vragen zijn, dan kunnen ze altijd contact opnemen met een van de bestuursleden, of hun vraag stellen aan de gastvrouwen in de Oase. Ook op de website is alles vinden wat je moet/wilt weten.

Wij wensen alle nieuwe leden een fijne tijd toe bij onze gezellige SeniorenVereniging Rijen.

NB: Klik op een foto om deze op ware grootte te kunnen zien.