vrijdag 03 juni 2016

Jaarlijkse barbecue van De Swing

Zoals elk jaar organiseerde Pitch & Putclub De Swing op de eerste woensdag in juni een barbecue. Een verslag van voorzitter Hanneke Thielen-Seelen.

Hoewel er onweer en veel regen was voorspeld, waren de weergoden ons goed gezind! Met 45 personen hebben we genoten van een door het Vermaeck goed verzorgde barbecue.

Rond de klok van acht werden er nummertjes getrokken om te bepalen met wie je de negen holes ging lopen. Op hole 6/7 en 9 ging gespeeld worden om the "nearest". Winnaars waren Ans van Tiel, Henk v.d. Put en Wil Hoogerheide. Wil sloeg op de langste hole een prachtige bal die op nog geen twee meter van de vlag terecht kwam. Een prima prestatie voor een van onze nieuwe leden.

Zoals gebruikelijk werden aan het begin van de avond lotjes verkocht om de clubkas te spekken. Deze keer gaat er een donatie naar Wensambulance Brabant. Deze organisatie verzorgde een rit van de Kloosterhoeve naar de Leemput. Dit om te zorgen dat Ad Snoeren, die aan de ziekte van Huntington lijdt, het feest van ons 10-jarig bestaan toch kon bijwonen op ons prachtige park! Je kunt daarover meer lezen op de activiteitenpagina van De Swing.

Onze avond met loterij werd mede mogelijk gemaakt door Tuinderij Peeters aan de Zwarte dijk te Rijen en door Hapjesland, Arendshof te Oosterhout. Hartelijk dank voor de mooie prijzen!

Het was weer een geslaagde avond!

Hanneke Thielen-Seelen, voorzitter