dinsdag 19 december 2023

Kerstbridgedrive viel in de smaak

Vandaag hebben we onze traditionele kerstdrive georganiseerd. Ook dit jaar weer bij de plaatselijke horeca en niet in de Oase. Om 16.00 uur heette voorzitter Antoinette van Brummelen iedereen van harte welkom in een  heel sfeervolle, in Kerstsfeer ingerichte locatie.

Met 68 leden waarvan een aantal nieuwe bridgers was het een gezellige club mensen bij elkaar.

De drive ging over zes rondes en na elke ronde werd een heerlijk hapje geserveerd, natuurlijk met een lekker drankje. De sfeer zat er goed in en met het wisselen van tafel zag je heel veel vrolijke gezichten.

Na de laatste ronde maakte wedstrijdleider Henny van den Udenhout de uitslagen bekend. Annie Martens van de activiteiten commissie reikte de prijzen uit aan de drie koppels die het dichtst bij de 50 % score zaten.

Na de prijsuitreiking wenste Antoinette iedereen fijne feestdagen en wel thuis. Een van de nieuwe leden, Netty van de Gaag, gaf het bestuur een hartelijk dankwoordje voor het organiseren van deze gezellige drive. Om ongeveer 21.30 uur ging iedereen met een leuke kerstattentie weer huiswaarts.

Ingezonden door Antoinette van Brummelen

Klik op een foto voor volledig beeld