donderdag 07 september 2023

Kom jij ook naar de Open Dag?

Volgend weekend viert SV-Rijen haar 70-jarig jubileum.Zondagmiddag 17 september is iedereen van harte welkom om naar de Open Dag te komen. Dus niet alleen leden van SV-Rijen, maar ook niet-leden zoals buren, familie, vrienden…Kortom: iedereen is welkom! Kom jij ook?

Het bestuur heeft, samen met diverse commissies, een draaiboek gemaakt om van de Open Dag een gezellige en muzikale middag te maken. De rode loper ligt vanaf 13.00 uur klaar bij de ingang. De Oase, inclusief de bar en de aangrenzende biljartruimte, is afgelopen maanden grondig gerenoveerd door een team vrijwilligers, onder toeziend oog van Jack Michielsen.

Onze gastvrouwen staan in de Oase klaar met een gratis kopje koffie/thee. Als je dan toch in De Oase bent, bezoek dan ook de stands waar onze activiteitengroepen zich presenteren. We hebben maar liefst 28 verschillende activiteiten, dus er is vast wel iets bij wat jou aanspreekt. De Fotoclub en de Schildergroep houden een expositie in de Oase. Het thema ‘Voorbij de Horizon’ zal duidelijk te herkennen zijn in hun foto’s en schilderijen. De Leeskring verkoopt deze middag boeken voor een klein prijsje (tip: neem hiervoor wat contant geld mee). Verder kun je kennismaken met onze Kunstkring, Schrijfgroep, Bridgeclub, Biljartclub, Creatieve Handvaardigheid (kaarten maken, breien/haken, handwerken), Kaartclub, Quiltgroep en Sjoelvereniging. Maar ook sportieve activiteiten zijn vertegenwoordigd. Denk aan bijvoorbeeld Koersbal, Jeu de Boules, Midgetgolf, Pitch & Putt, Nordic Walking, Country Line Dancing en onze Sportgroep 50+. Verder hebben we een Kookclub voor mannen, een Fietsclub en Wandelgroepen. Je kunt bij SV-Rijen ook terecht voor een potje Bingo, het Digitaal Café en zelfs voor het populaire Stoelyoga. Natuurlijk ontbreekt ook bij ons een Zangkoor niet.

Een aantal van de activiteiten is tijdens de Open Dag te bezoeken in de Oase, een ander deel vind je de Theaterzaal. Buiten in de Patio kun je onze buitenactiviteiten bezoeken. Foto’s van een stukje geschiedenis en de renovatie van de Oase zijn te bekijken op een groot scherm in de Theaterzaal. Om 14.00 uur en om 16.00 uur zal het SVR-koor ‘Oud Goud’ een optreden verzorgen. De Country Line Dancegroep geeft om 15.00 uur een demonstratie op gezellige countrymuziek. Als je denkt dat je daarna alles gehoord en gezien hebt, dan heb je het mis. In de bibliotheekruimte is namelijk ook nog een Informatiestand. We hebben speciaal opgeleide Onafhankelijke cliëntondersteuners, Vrijwillige Ouderenadviseurs en Belastinghulpen die klaarstaan voor vragen en hulp op sociaal gebied. Bij onze Ledenadministratie kun je terecht voor alle vragen over het lidmaatschap van SV-Rijen. Het lidmaatschap bedraagt slechts € 25,00 per jaar. Minimum leeftijd om lid te kunnen worden is 50 jaar.

Speciale jubileumactie: Iedereen, van 50 jaar of ouder, die zich tijdens de Open Dag op zondag 17 september aanmeldt als nieuw lid, betaalt slechts € 12,50 contributie tot 1 januari 2025.

Laat je verrassen en kom ook naar de Open dag!

Klik op een foto voor volledig beeld