woensdag 29 november 2017

Laatste nieuwsbrief van 2017

link naar nieuwsbrief december 2017De laatste nieuwsbrief van 2017 is verschenen. Klik op de afbeelding en lees hem meteen in kleur op de website of wacht tot Sinterklaas: dan valt de zwart-witversie in de bus. In deze SVR-nieuwsbrief lees je over wat er in onze vereniging gebeurt:

• iedereen is welkom op de kerstviering op 15 december
  • Vrijwilligers worden uitgenodigd voor de nieuwjaarsreceptie van het bestuur.
  • In januari is er weer een Senioren Expo in Veldhoven en daar kun je op 16 januari VOLKOMEN GRATIS (in de nieuwsbrief staat het helaas fout!) met de bus naar toe.
  • Je kunt naar de film "Het doet zo zeer" van Heleen van Royen over dementie. Tickets à 5.50 euro in de Boodschap
  • Je leest verslagen van cursussen: wijn proeven, herfststukjes maken
  • En verslagen van activiteiten: Soldaat van Oranje, het jubileum van de Nordic Walkinggroep
  • Je leest over de nieuwe kunstwerken in de Oase.
  • En natuurlijk is er een nieuw SchrijveRijtje!

Kortom, lees de SVR-Nieuwsbrief van december!