donderdag 01 februari 2018

Lees de SVR-nieuwsbrief van februari

De nieuwste SVR-nieuwsbrief komt binnenkort in je brievenbus. Maar je kunt hem nu al lezen op de website, en wel met alle foto's in kleur. Klik op afbeelding van de nieuwsbrief. Lees over wat er allemaal speelt in onze SeniorenVereniging Rijen. Een overzicht van de inhoud, aankondigingen en verslagen:

• Op wo 14 maart begint om 13.00 uur de algemene ledenvergadering in de Rabo-zaal van De Boodschap.
  • Op vrijdagmorgen 2 maart geeft een notaris voorlichting over het "levenstestament".
  • Maandagmiddag 12 februari kun je kiezen tussen de carnavalsbingo met mooie prijzen en een ouderwetse carnavalsviering in De Boodschap.
  • De workshops koken zijn afgesloten met een eerbetoon aan topkok Bocuse: een keur aan Franse recepten
  • Op vrijdagmorgen 23 februari is er weer de maandelijkse Wegwijzer met Repaircafé.
  • Op 18 maart treedt ons Seniorenkoor De Oase op tijdens de gemeentelijke culturele muziekmiddag.
  • We hebben Sylvia Raaijmakers, de coördinator van de Cliëntondersteuners Wmo geïnterviewd. Lees het hele interview op de website.
  • De Koersbalcompetititie heeft een winnaar opgeleverd, maar de voorzitter kon de beker helaas niet uitreiken. Dat moest de secretaris doen!
  • En uiteraard weer een SchrijveRijtje.

Kortom, de SVR-nieuwsbrief van februari 2018 is opnieuw de moeite van het doorkijken en lezen waard!