zondag 06 april 2014

Midgetgolfgroep gestart

Midgetgolf, de jongste activiteitengroep van SeniorenVereniging Rijen. opgericht op 25 februari, is op 1 april op Sportpark de Leemput gestart. Na een hartelijk welkomstwoord door Henk Bink, coördinator van de Activiteitengroepen, ging de groep letterlijk aan de slag. Van de 13 leden waren er 11 aanwezig bij de opening. In de pauze bood SeniorenVereniging Rijen de spelers een kopje koffie aan.

De 18 holes van de wedstrijdbaan zijn helemaal opgeknapt, ze zijn waterpas gezet en er is een laagje kunstgras aangebracht. Elke baan is zo gemaakt dat de bal met twee, drie of vier slagen in de hole gespeeld kan worden. De midgetgolfbaan van Sportpark de Leemput ligt in zijn geheel op asfalt waardoor ook mensen in een rolstoel de midgetgolfbaan kunnen gebruiken.

Spelers krijgen ieder een midgetgolfclub en een bal. Voor mensen met een beperking zijn er extra lange clubs beschikbaar. Op de club kan een dopje geplaatst worden, waarmee de bal kan worden opgeraapt.

Heeft u interesse? Kom vrijblijvend kijken op dinsdagmorgen op de Leemput vanaf 10.00 uur. Bel de coördinator Tiny Stax van SeniorenVereniging Rijen, telefoon 0161 72 92 88, of stuur hem een e-mail.